Na początku 2016 roku marka eSky zyskała nowe logo i identyfikację wizualną, która łączy w sobie wszystkie aspekty naszej działalności. W naszym znaku firmowym połączyliśmy lupę – symbol eksploracji i odkrywania, kulę ziemską, czyli obszar działania eSky oraz literę „e”, która jest powszechnie znanym wyróżnikiem w branży e-commerce. Dzięki temu logo eSky w pełni oddaje nasz charakter jako nowoczesnego serwisu internetowego dla osób szukających najlepszych usług turystycznych.

Logo eSky a ekspansja na nowe rynki i rozwój usług
Wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej oraz odświeżenie logo eSky były następstwem strategicznych decyzji dotyczących rozwoju firmy. Obejmują one nie tylko rozszerzanie oferty, ale także szereg innych działań zmierzających do uzyskania statusu czołowego OTA (Online Travel Agency) na świecie. eSky za pomocą m.in. swojego logo podkreśla plany i aspiracje związane z ekspansją na nowe rynki w Europie, Azji, Ameryce Południowej oraz Północnej, ale też Afryce oraz Oceanii. Nowoczesne logo eSky wpisuje się również w rozwój oferty. Obejmuje ona m.in. bilety linii lotniczych z całego świata oraz ponad 1,3 miliona obiektów noclegowych (hoteli, apartamentów, pensjonatów, ośrodków wypoczynkowych itd.) na 6 kontynentach, ale także ubezpieczenia podróżne, wynajem samochodów, jachtów, rezerwację miejsc parkingowych itp.

Identyfikacja wizualna eSky – logo to nie wszystko
Zmiana identyfikacji wizualnej eSky wiązała się nie tylko z wprowadzeniem nowego logo. Odświeżenie marki zakładało szeroko zakrojone zmiany, które mają na celu pokazać otwarcie na nowe trendy i uczynić kontakt z nią jeszcze przyjaźniejszym dla klientów. Wraz z logotypem zmienia się kolorystyka, stosowany krój pisma oraz sam styl komunikacji wizualnej. Ponieważ stawiamy na czytelność i intuicyjność, opieramy swoje materiały graficzne na prostych formach bez zbędnych ozdobników. Pomaga w tym świeża kolorystyka, nawiązująca do najpiękniejszych miejsc na Ziemi oraz atrakcyjne zdjęcia, pokazujące lokalny koloryt. Dodatkowo zdecydowaliśmy się na wsparcie naszego brandingu poprzez wprowadzenie sygnetu jako skróconej formy logo. Dzięki temu, eSky zyskuje prosty, lecz atrakcyjny i łatwo rozpoznawalny graficzny wyróżnik.
Zmiany, które wprowadziliśmy, w tym nowe logo eSky zyskały uznanie. Między innymi nasz rebranding został doceniony w plebiscycie RE:PL, uzyskując II miejsce w kategorii Polski Rebranding 2016.